Äntligen regn!

Nu har det äntligen börjat falla efterlängtade droppar över västmanland. Under den gångna arbetsveckan har jag lagt ner många timmar på bevattning av olika slag, och det känns väldigt skönt att jag antintagligen kommer att slippa denna sysselsättning under veckan som kommer.

Idag har jag och Mommy varit till Västerås för lite regnshopping, för mig blev det mestadels tyger men även en ny höstjacka. Jättesnygg sak från HM i vinrött/plommon. Ska försöka fixa fram en blid (måste bara hitta kameran). Ett av tygerna var ett verkligt fynd, en stuvbit från Myrorna. Ca 5 m ylletyg, 1,5 m brett för 40 kr. Det kallar jag bra pris! Tyget är mörkgrönt och ganska tjockt, det lutar åt att det blir en medeltida mantel, eller nåt i den stilen.

Kommentarer
Postat av: izza

Hej! Hoppas allt är bra! Här är det bara bra, har semester! Sköönt :) Såg nog jackan på HM idag som du köpt, kostade typ 400? Den var ju jättesnygg! Provade den, men det fanns inte riktigt min storlek..... Får fundera om jag ska orka åka ut till Marieberg o leta eller inte :) Ha det bra!! Kramar från Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback