Alla dessa klänningar

Varje år när hösten närmar sig så blir jag alltid sugen på rutiga kläder. I år verkligen vimlar det av rutiga plagg i butikerna och det är jättekul för alla oss som gillar rutor. Denna fina (helt magnifika) klänning kommer från Vivienne Westwod och ligger i den prisklassen att jag bara kan drömma om dem. Och helt ärligt NÄR skulle jag kunna använda den? Men snygg som tusan är den i vilket fall som helst..




Efter lite surfande på asos hittade jag dock denna som liknar Viviennes man är lite mer vardagsbetonad, mer användbar och framförallt mycket billigare. Funderar på om jag ska slå till men för mig som är dryga 180 lång så brukar alla klänningar och kjolar från Asos bli åt det mer muskorta hållet. Ett problem för mig som inte alltid komer ihåg att jag har jättekort kjol på mig...


Kommentarer
Postat av: Malin - En svenska i Germanien

jag gillade den lilla röd-rutiga, men axelbandslöst..... Tyvärr är jag lite för feg för att ha klänning, känner mig aldrig riktigt bekväm, men snyggt som tusan är det :o)

Kraaaaam!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback