Nyflyttad

Nu har jag för ett par veckor sedan flyttat in i det lilla röda huset här i sunnersta. Jag har också överlevt småttingveckorna som nollningen kallas för här på slu. Jag har väl inte deltagit i så väldans mycket, men mycket har varit kul.
Däribland hembjudningarna, dessa hembjudningar som min käre pojkvän hade beskrivit som "att man blir hembjuden till en professor och blir bjuden på mat." Jag var ju inte så lite skeptiskt, men han var så påstridig så jag trodde väl tillslut på hans beskrivning.

Kvällen slutade i en park iklädd en vit overall, i ett inte helt nyktert tillstånd. Jag och tre tjejer till var aspiranter till den topphemliga organisationen FCI, och vi aspiranter leddes av fyra agenter som bara "råkade" var O och tre kompisar till honom...
Och nån professor såg jag inte röken av...

Hur som helst, det var en jättekul kväll och jag längtar redan till återbjudningarna.



För som sagt:
"Det har ska Oskar få fan för!"

Kommentarer
Postat av: Camilla

mer updates vill jag ha! .. tack.. :)

Postat av: Louise Larsson

Hej! Detta är jättecoolt! Jag är oxå uppvuxen i kopparberg och har nyss flyttat till Sunnersta. Jag går mitt 3:e år på gymnasiet nu så jag har bott i uppsala i drygt 2 år nu, men coolt att vi båda kopparbergare hamnade i Sunnersta nästan samtidigt! Liten värld, trotts allt! // Louise

2007-09-20 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback