Trädgårdäventyr

I stort sett hela helgen har tillbingats i trädgården, där det har såtts och framför allt MURATS. Jag är omåttligt stolt över mitt kladdande med murbruk som resulterade i en ny rabatt.

177306-54

Så länge man inte tittar nära så ser det rätt så bra ut. Det var kul att få leka med geggamojja igen, det var några år sedan. I det här fallet blev nog (förhoppningsvis) resultatet lite mer permanent än det man gjorde i sandlådan när man gick på dagis.



Alla örtkryddor och mina fina orkidéer.



Trädgårdslandet (delar av det iaf) med min egenbyggda drivbänk och blivande rödlök och morötter.



Tomatplantorna, röd bifftomat, gul körsbärstomat, mahognytomat och sorten Money Maker. En gurkplanta och en squashplanta fick också plats på bilden.



Mitt kontorsfönster, basilika och persiljaplantor. Några chiliplantor på väg upp och några blivande purpurvindor som ska flytta ut i min nymurade rabatt.


Kommentarer
Postat av: Kalle

du kommer att bli en kalasbra husfru;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback