Shoes, shoes, shoes...

Lovade ju som sagt att dela med mig av några av skofavoriterna..



Oerhört sköna bruna loafers med (tyvärr) lite för hög klack. Jag tycker nästan att det är lite jobbigt att bli runt 190 cm över havet.



Svarta sandaletter som mamma köpte i sina unga dar, är väl köpa kring -70. Dessa är dock inte lika sköna som de övre. Hursomhelst så tycker jag att de är väldigt fina, men upptäckte att jag måste iväg med dem till skomakaren för omklackning om jag ska kunna använda dem under sommaren.



Kopia av Mary Janeskorna, i svart lack. Reafynd för ca 75 kr, väldigt snygga, men tyvärr inte så bekväma...



Skorna som jag levde i förra våren och hösten. Dessa räddade mig från den allra värsta skavsår man kan tänka sig när jag och Erik var på shoppingweekend i Sthlm förra hösten. Jag tror de är köpta på Skopunkten på Marieberg för ca 149 kr, så priset var helt överkomligt, speciellt om man räknar på kostnad/användande.



Helt hysteriska skor!! Passar nog bättre på en exotisk dansös än på mig. Klackar på ca 15 cm, så de är inte de allra lättaste att gå i. Funderar skarpt på att lägga ut dessa på tradera, det finns säkert nån strippa som behöver rekvisita...



Ytterligare ett par bagagnade mammaskor, dessa är inte lika gamla som sandalerna, tror att de är köpta i Gävle på 80-talet. Fruktansvärt snygga skor, som tyvärr ger mig hemska skavsår...



Sommarfavoriterna! Har varit med på totalt två charterresor och i augusti blir det Turkiet för dem!! För jag, Frida, Erik och Kalle åker nämligen till Türkland den 17 ang. Flip-flopsen följde med en cosmo för ett antal år sedan, och håller fortfarande, jag måste säga att jag är väldigt förvånad över kvalitén.

Det var iaf ett urval av skorna som vi hittade i garderoben.  Som ni kanske förstår så är jag i stort behov av någon slags ordning i min skoförvaring. Drömmen vore ju nån slags skohylla, där man får plats med många skor samtidigt som alla syns. Utför vissa påtryckningar på O om att få hjälp att bygga en sådan, verkar nästan lite lovande... Men tror tyvärr inte att jag kommer att ha plats för skorna/skohylla till hösten...

Kommentarer
Postat av: Camilla

åååh skor skor skor! en kvinnas bästa vän. ;) tkt dock de låter som om du o jag ska ta på oss våra värsting klackar och vara längst (och förståss snyggast) i hela örebro ngn dag! vad sägs om en dags shopping?
(och ja.. jag e hemma hos gubbstrutten i skåne och kämpar mot hans extremt skitiga lägenhet, innan den äter upp mej!)
pusskram

Postat av: Erik

Men Hannah, de där hysteriska skorna är ju som tagna ur vilken porrfilm som helst. NÄR, säg mig, NÄR i hela friden har du eller din mor använt dom???

2007-05-07 @ 22:50:07
URL: http://eriknorwalds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback