Kärlek...

Ibland är det underligt...
Någon man träffat så pass mycket och så pass ofta, så man trodde inte att man kunde tycka om personen i fråga ännu mer. Att man på nåt sätt nått upp till det högsta läget på "tycka om-skalan". Men ibland har man fel...

Varje gång jag åker ifrån Uppsala är det med en extra gnutta kärlek i hjärtat, samtidigt som det är lite vemodigt. Jag vet att det kommer att dröja ett tag innan vi ses igen. Varje gång man ser en glimt av "Bonde söker fru" eller åker förbi hållplatsen Centrala Ultuna, kan man inte låta bli att le lite extra. Underligt kan somliga tycka, men de minnen dessa saker och platser väcker, det är väldigt härliga minnen...

Ni som känner mig, vet att det verkligen inte är likt mig att vräka ur mig liknande kärleksförklaringar. För som sagt underrubriken till bloggen (bitter och älskvärd) är inte för intet. Men ibland kan inte ens jag låta bli, när man tycker så pass mycket om någon som jag gör nu, då är det svårt att behålla sin bittra fasad, hur mycket man än försöker.


Kommentarer
Postat av: Kalle

let the love flow baby, let it flow=)

Postat av: Camilla

inte ett dugg konstigt. känner exakt samma. mkt vemodigt. är för tillfället mkt deprimerad. fast de e jag tydligen ensam om då herrn ska på fest i borås, sova kvar hela helgen o festa järnet. och jag?? nothing, nada, NOLL!
men nej, jag är inte bitter...

2007-05-18 @ 19:58:15
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback