Författardrömmar

Jag vill skriva en bok!!

Jag vet iof inte om jag vill bli just författare, men jag vill skriva en bok. Igår läste jag ut Marian Keyes senaste, Finns det någon där?, en bok som faktiskt var lite av en besvikelse. Den håller helt enkelt inte den standarden som hon vanligtvis brukar hålla, sen kanske man som läsare börjar tröttna på familjen Walsh.

I slutet av boken så tackade hon iaf alla de som hjälpt till med arbetet med boken och avslutade med att särskilt tacka sin man och sina vänner. Just av den anledningen fick jag plötsligt en väldigt lust att skriva en bok, lite underligt kanske, men så är jag....





Igårkväll/natt när jag hade läst ut boken, så släckte jag lampan, men jag kunde verkligen inte somna. Det var ensamt i sängen och jag saknade O, faktiskt mer än vanligt. Precis då så blir jag väckt ur mina tankar av att den rosa razorn plingar till. Ibland kan ett sms betyda så otroligt mycket, som ni kanske förstår så var det O, och efter att jag läst det så kunde jag somna lungt. Det var plötsligt inte lika ensamt längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback