Solig torsdag

Idag tog jag Svarta Faran in till stan för att gå på föreläsning, min lärare var dock sjuk (bakis enl mig) så det blev en väldigt kort information istället. Usch, vad många inlämningsuppgifter det var i den här kursen...

Sen åkte jag o Julia in till stan och hem till henne. Vilken fin lägenhet!!! Älskar schäslongen, där ska jag sitta på lördag. Lite lunch i vårsolen och inköp av jättefint reatyg och sen var det dags att åka hem och fortsätta städa.

Håller som bäst på att filurar på vad jag ska sy av det fina tyget, har inte så mkt att göra på syfronten just nu, så det är lite abstinens. Färdig med kavajen och har inte börjat med balklänningen än. Först hade jag tänkt att sy kuddar så jag får lite enlighet på kuddfronten, men nu velar jag. Jag kan ju sy en klänning istället, eller ett överkast.. Vad svårt det blev, är det nån som kan hjälpa mig?

Sen har det inte hät så mycker mer idag, har hittat en lägenhet i Uppsala som jag vill bo i till hösten. Och jag har till min glädje sett att Ica börjat att sälja närproducerat kött! Heja Ica! (för en gångs skull)




Och heja mamma, vad jag är stolt! Hoppas att det går bra i Köping nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Camilla

en klänning!! oh jag måste ha en klänning. kanske oxå ska sy.. fast tveksamt.. den skulle nog rasa sönder när jag klampar fram.. risken finns.. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback