"Ja, men jag vill ju jobba med media!"

Idag har jag bestämt mig för att inte ge upp min dröm och för er som inte redan visste det så har den inget med ett jobb inom media att göra. Jag vill ju nämligen bli veterinär och för att bli det måste man vara väldigt duktig i skolan (något som jag inte är) och ha väldigt bra betyg.

Detta har jag löst genom att få för mig att jag ska ta 25 poäng denna termin och utöver retoriken läsa något så underligt som "Media och samhälle". Har man över 21 högskolepoäng så får man lite extra på högskoleprovet nämligen. Sen behöver jag ju "bara" höja mig på högskoleprovet den 31 mars, det går säkert bra. Ska ju få lite hjälp med matten av en ung gentleman.

Nu ska jag äta mat och plugga inför den läskiga tentan nästa vecka.
Glad över att du tänker på mig, Malin!


Kommentarer
Postat av: Kalle

you can do it baby girl!

Postat av: Camilla

Ah, dåligt av mig att inte uppdatera om mina ekonomiska framgångar på Irland. ;)

2007-03-16 @ 16:05:22
URL: http://camillau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback