Inflyttningspartajj!

I lördags var det äntligen dags för Nicklas inflyttningsfest. Jag skulle egentligen inte ha kunnat närvara på denna fantastiska tillställning då jag skulle ha tillbringat hela helgen Uppsala. Men eftersom min chef undrade om jag inte ville jobba på söndagen och jag har svårt för att tacka nej till så pass mycket pengar så åkte jag hem en dag tidigare än planerat. (Min Uppsalavistelse var för övrigt väldigt trevlig kan jag upplysa om)

Kvällen var väldigt trevlig med fantastisk mat och härliga vänner. Maten var väldigt mycket bättre än den Nicklas äter på denna gamla bild kan jag lova.


Nicklas ?ter


Eftersom jag fortfarande inte hittat min bortslarvade kamera så får ni hålla till godo med denna bild av denna "vackra" nyinflyttade man. Vill ni se bilder från den kvällen så får ni helt enkelt besöka Eriks blogg.

Tackar för en trevlig kväll, lite tråkigt att jag var tvunden att upp och jobba dan där på bara, men kul ändå.

(Festmetoden: Det är du som gör att du har kul, inte spriten.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback