Helth, helth, helth

Nu när solen skiner och vädret är vackert kommer det årliga fenomenet "beach 07". (Just årtalet varierar ju från år till år, men ändå..) Man ska träna och bli smal, snygg och solbränd. Men man ska ju träna just för att bli så snygg som möjligt, ett beteende som jag tycker kan vara lite underligt. Eller det kanske bara är jag?

Personligen har jag också drabbats av en smärre form av träningsnojja, främst för att jag helt börjar tappa min forna kondition och träningstillfällena blir bara färre och färre. Men det finns säkert någon underliggande tanke bakom,  innerst inne är jag kanske bara ute efter en mer tilltalande kropp? Det må så vara, hursomhelst så tar jag nog inte skada av att träna lite mer.

Men som jag och Eleonor säger:

"Det är bra med lösa delar!"

(Och det borde ju hon veta, som får beröm för sina former av eleverna....)

Kommentarer
Postat av: Camilla

aah, tack. :) jisses ja! de tkr jag! med fika. jag gillar fika. ;)

Postat av: Marre Maräng

Lust att bli berusad med mig på lördag?

Kramelikram/ Marängen

2007-03-21 @ 11:33:04
URL: http://frokenkarlsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback