Censur hos Blogg.se..?

På grund av vissa tekniska problem, antingen hos mig eller hos blogg.se, så blev mitt förra inlägg något dåligt avslutat. För attt ytterligare urskuldra mig så är det pga dessa tekniska problem det gått ett antal dagar sen mitt senaste inlägg + att jag befunnit mig på annan ort.

Som Erik så fint sa så borde man ju som retorikstudent känna till vikten av en bra avslutning och det kan jag hålla med om var något som saknades i inlägget om Bulgarien. Det jag ville ha sagt, men som blogg.se valde att censurera var att jag och
Fridus pratade om att göra om denna underbara resa. Samma gäng, samma härliga stämning och samma resmål. (Känner du igen stilfiguren, Erik?) Jag pratade med Nicklas om detta i fredags och han upplyste mig om att hotell Sokol inte längre fanns kvar i fritidsresors utbud. Undrar varför? Kan det va den dåliga frukosens fel mån tro?

Hur som helst, är någon intresserad av att åka med är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback