Bartömning på kåren, del 2

Jag lovade ju att återkomma med bilder från i fredags.

177306-63

Kvällen började i Kalles studentlägenhet.

177306-64

För att sen förtsätta med förfest nr.2, hemma hos Lisa. Där var det dags för grillning som Nicklas och Erik var ansvariga för. Självklart resulterade det i att korvarna blev kolsvarta och att alla korvarna blev ihopblandande. Men det var ott ändå, även om jag troligen får cancer.

177306-66

I kårkön, humöret var på topp trots regn och en kö på flera mil..

177306-67

Ellos, Frida och.... (Jag minns inte riktigt vad hon hette, men det var nåt på A, och hon spelar Volleyboll med Frida) i toalettkön. Här ser vi betydligt gladare ut än vad vi egentligen var, Ca 60-70 arga kissnödiga tjejer och TRE toaletter. Det kan bara resultera i en sak, nämligen arga kommentarer och tjejslagsmål.

177306-68

På dansgolvet, när bandet (Vad de nu hette?) spelade.

177306-69

Också på dansgolvet.

177306-70

I busskuren på väg hemåt. Nicklas fryser och längtar hem.

Kommentarer
Postat av: Kalle

fasiken så heta vi är=P

Postat av: Eleonor

"jag fryser, håll ooom mig!!!" Haha!

2007-06-05 @ 22:34:18
Postat av: PerJohan

haha.. Känner du Niklas?? där ser man.. *ler*
Såg på tjuvlyssnat först att du var från Kpbg, hittade hit och småläste lite och blev smått förvånad när jag ser min släkt på bild hos dig.. ;) Världen är lite liten ibland iaf!

2007-07-05 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback