Vilse i min egen buske...

För ett tag sedan var jag med om en av de här tråkiga sakerna med att vara tjej....

Som ni alla då förstår så talar jag om den klassiska gynundersökningen. Inte så roligt och det hela förvärras av att damen som pillar i ens innersta är något speciell.

Det första hon gör när jag väl kravlat upp på britsen är att påpeka att min tatuering är väldigt fin, men att hon personligen skulle ha föredragit att sätta den lite högre upp.

När jag väl ligger där med fötterna i luften och försöker tänka på nåt annat så utbrister tanten:
Ska du inte skaffa barn snart?
Rent reflexmässigt så vill jag då korsa benen, men lyckas motstå den frestelsen, i sånt fall skulle den lilla damen ha klämt handen.

När väl plågan börjar lida mot sitt slut och alla läskiga instrument och plastkonsoller är ute, så tar tanten fram en spegel och börjar ge mig en guidad rundtur av mitt eget allra mest intima. Tack det var ju snällt, men kanske lite överflödigt..

Ibland är livet (underlivet) komiskt!



Kommentarer
Postat av: Kalle

hmm, det där låter ju... komiskt och lite lagom hemskt på samma gång!

Postat av: Erik

Livet är inte alltid underbart när underlivet är bart!

2007-07-26 @ 21:16:10
URL: http://eriknorwalds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback