Lustigt på lunchen

I Icas gråa lunchrum finns det inte så mkt att göra. Idag roade jag mig med att äta glass och läsa Expressen. Redan på första uppslaget hittade jag på något att läsa. "Kärlek mellan vita plastbalar" var rubriken på ledaren/artikeln.

Ämnet var inte som jag först trodde, någon ny typ av sexuellinrikting, utan en historisk skildring av det svenska jordbruket, med betoning på just höskörden. Inte riktigt det jag väntat mig, men trevlig läsning ändå. Skribenten hävdade att det inte var lika romantiskt med plastade balar som löshö på hässja, men betydligt mer praktiskt.



(Jag hävdar för övrigt att det är pga av O´s påverkan jag överhuvud taget ens fann denna artikel ens lite intresant.)

Kommentarer
Postat av: izza

Heej! Hoppas allt är bra med dig! Jag har inlett en biff stroganoff tävling på min blogg, vore kul om du fick för dig att vara med! http://smakrik.blogspot.com/2007/07/biff-stroganoff-tvling.html

Postat av: Frida

hej hopp. nu var det längesedan du gjorde uppdatering på lilla bloggis. imorse fick jag veta att jag kom in på sthlms universitet. spännande. nu gäller det bara att bestämma sig om man vill gå eller inte. :-)

2007-07-10 @ 10:15:11
URL: http://fridaoscarssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback