Dagens citat

På senare tid så har jag fortsatt att skriva upp allt det mindre smarta och inte så genomtänkta som sägs i min närvaro. Allt som oftast är det dock jag som häver ur mig dessa grodor. Senast var i går när vi satt framför lägerelden i Rällens jaktlags stuga, och jag skulle berätta för mina vänner om hur jag haft det på sjukhuset när det fixade till min handled.

Hur som helst, jag försökte i alla fall berätta att jag fått en lugnande spruta. Men hur jag än försökte så blev det aldrig riktigt rätt. Första försöket resulterade i att jag sa att jag fått  " ett lugnade sprut". Efter en del skratt så försökte jag igen, och då blev det " ett sprutande lugn".

Vid det laget hade vi glidigt ifrån samtalsämnet något, så jag gav upp mina försök och åt min korv.

Det var en väldigt god korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback