" Vill du bada skummbad och smeka mig varm? "

Ni som känner mig och framför allt ni som hörde mitt debattinlägg i tisdags, vet nog vid det här laget att jag inte är "alla hjärtans dag-typen" direkt.  Personligen anser jag att det är en högtidsdag som har fått alldeles för stor kommersiell kraft. Jag tänker dock inte förneka att grundtanken är väldigt god. Jag måste nog dessutom erkänna att tom jag, som kraftig motståndare till hela företeelsen, har blivit märkbart påverkad av den kärleksfulla stämningen. Tankarna har handlat extra mycket om en särskild person under den här dagen, kan jag ju då erkänna... Dessutom så är det en alldeles ypperlig ursäkt till att få äta godis:D

Min dag har varit rätt så bra, föreläsning som vanligt på onsdagar och därefter lunch med några retorikkompisar. Senare under kvällen blir det nog lite pluggande, packning och framför allt Top Model.

Tråkigt att man inte träffar Sanna imorgon, vore så härligt med en av våra diskusioner om deltagarna som var standard under gymnasietiden.

För er som undrar varför jag ska packa, så bär det av till Uppsala imorgon! Kan inte säga annat än att jag längtar mycket tills imorgon eftermiddag...

(Bara så du vet Erik, så är det pga av tekniska problem det tagit lite tid med inläggen)

Nu ska jag ta ett alla hjärtans dagbad, tyvärr får jag bada ensam, skulle helst vilja ha lite sällskap. Bad blir oftast så mycket mysigare om man är två...
Nån som känner igen rubriken förresten, en äkta klassiker!

Många hjärtliga kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med dig, men vi får diskutera dem på msn istället...=)
Ha det så mysigt i helgen Kramkalas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback