Sökes!

Nu är det ju så att jag håller på att leta studentboende i Uppsala. Jag är nästan helt hundra på att det bli flytt till Uppsala till hösten nämligen. Men nu är det ju så att jag märkt att det inte är det allra lättaste att hitta bostad där och jag har ju vissa krav...

Eget kök är ett måste, kan på sin höjd tänka mig att dela kök med högst två personer

Badkar, så stort som möjligt. Det finns nämligen inget mysigare än att dela badkar med någon man tycker om.

Vedspis i köket, öppen spis/kamin kan också funka, men då inte i köket.

Tillgång till trädgårdsland, jag måste ju kunna odla rödbetor!

Vill helst inte bo för centralt, vill gärna bo i närheten av lite skog, men det ska helst gå hyfsade buss förbindelser.

Hyran får inte vara för dyr heller!:P

Som ni kanske märker så har jag lite väl höga krav, alla är väl inte så seriösa, men så här ser iaf drömboendet ut. Men jag är nöjd om jag slipper bo i sunkkorridor, men jag får väl ställa in mig på att det kanske blir det. Men man kan ju alltid göra det bästa av situationen, och förhoppningsvis för jag kanske besök i mitt lilla korridorsrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback