Hemkommen från helg i Uppsala

177306-5

I helgen har jag varit och hälsat på i den stora staden i öst (tror iaf att det är öst), nämligen Uppsala. Jag var dock inte på Uppsala Botaniska trädgårdar, men jag åkte i alla fall förbi. Får bli ett besök dit lite senare under våren/sommaren.

Helgen var i alla fall väldigt mysig och katten var snäll. På lördagen var det innebandymatch som gällde (inte för mig utan för Oskar), så då bar det av till Björklige hallen. Jag överlevde matchen och somnade inte, det var faktiskt riktigt skoj. Och jag fick ju rätt angående färgen på kyrkan:P

Sen var det lite skogspromenad och mycket mys i soffan som gällde under resten av helgen. Samanfattningsvis kan man säga att helgen varit helt underbar, längtar redan lite tills nästa besök i storstaden.




Det var dock lite tråkigt att vaka upp utan vare sig katt eller trevlig man i sängen i morse.
Saknade mannen mer än katten om jag ska vara ärlig...



Kommentarer
Postat av: MarreMaräng

Åh, vad nyfiken jag blir på denna mystiska man i Uppsala! Rapport snart, hoppas jag?!
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback