"Mat, mat, mat är det ingen som vill...?"

Citatet i rubriken kommer från min käre chääääääf på Visingsö, för att inte chocka känsliga läsare så har jag dock valt att cencurera det något. Men på tal om mat, Erik var för ett tag sen inne på ekologiska kläder, och då främst jeans ur JC´s ny kollektion. Jag tänkte bara tipsa om en hemsida som i sin tur tipsar om vart man kan hitta närproducerat, svenskt och ekologiskt. Väldigt bra sida, men också väldigt ful... Iaf om du frågar mig.

www.bonde.nu

Nu ska jag återgå till min flyttpackning!

Kommentarer
Postat av: Frida

hej hopp. hur har det gått med flytten och allt? det kändes ju lite jobbigt där ett tag när jag pratade med dig på telefon. hoppas det är bättre nu när du är på plats. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback