Uppdatering...

Idag har jag haft en jättetråkig dag, bara slöat och varit trött. Har dock pillat lite med bloggen (Tack Erik!) så nu är den lite finare, även om en viss person var tvungen att klaga lite:P

Det är inte så kul att ha gips på armen kan jag upplysa om, det är faktiskt ganska jobbigt. För att göra det hela ännu värre så gör det ont också, men har fått "slut i huvudet"-piller av doktorn så lite bättre blir det. Viss nackdel är ju dock att jag inte kan tänka klart och blir trött som en tok av dem, men blir nog bättre om ett par dagar.

Blev alldeles nyss väldigt glassugen och upptäckte till min glädje att vi hade ett oöppnat paket av favoritglassen i frysen. Pga av viss arminvaliditet så fick jag dock inte upp paketet, utan fick nöja mig med att titta på glassen. (Jag behöver verkligen en man!)

Har inte hänt så mycket på senaste tiden, pluggar, träffar vännerna och saknar O. Så har iaf de senaste dagarna sett ut.

Håller förresten på att läsa Nora Roberts triologi om Gallaghersyskonen igen. Lite avundsjuk på Johanna som varit där...

Nu ska jag ta en tablett till och krypa ner under täcket.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback