HIttelön utlovas!

Jag letar, letar och letar lite till.... Men vart håller den hus? Jag pratar om min blåa digitalkamera som har varit spårlöst borta under en längre period. Till en början trodde jag att jag glömt den hos Erik, men så var inte fallet. Och nu har det gått så långt tid sen jag sist såg den så jag har ingen aning om vart den kan befinna sig.

Jag är slarvig jag vet, men jag har bättrat mig på senare tid. Det var ju faktiskt ca 4 månader sen jag tappade bort kameran... Och sen dess har jag inte tappat bort något (bara glömt halva mitt bohag i Sunnersta)

Jag kanske borde skriva ett brev till Sol-Britt och be om hjälp...

Är det någon som har några bra tips på vart jag ska leta, eller någon kanske rent av vet vart jag har gjort av min kamera? Hittelön utlovas som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback